23.5.2016

Kroppa kireäksi, miten se tehdään?

 

selkä-ennenselkä-jälkeen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kovalla työllä! 😉 Blogikirjoituksen voisi päättää tähän, sillä siinä on se oleellisin asia mitä oikeasti vaaditaan, että saadaan oikeasti kroppa kireäksi. Toki ruokavalio ja treeniohjelma pitää olla tavoitteen mukaiset, mutta parhaatkaan ohjeet eivät ”yöpöydänlaatikosta” kroppaasi kiristä. Oikotietä onneen ei valitettavasti ole tässäkään aiheessa! Mutta kun treenit tehdään kovalla asenteella ja ruokavaliossa pysytään tarkasti, niin jo kahdessa kuukaudessa voidaan saavuttaa kovia tuloksia!

 

Tämän asiakkaani kiristelydieetti aloitettiin14.3.2016. Ajatuksena oli saada mies kunnon ”rantakuntoon”, sekä vähän kartoittaa tilannetta mahdollista cbb:ssä kisaamista varten ensi vuodelle. Tavoitteena siis kiristellä rasvaa pois ja säilyttää (ja jopa lisätä) lihasmassaa. Pituutta miehellä on 165 cm. ja dieetin alussa painoa oli 74 kg.

 

Uusimmat kuvat on otettu 14.5.2016, eli dieettiä on takana 2 kuukautta. Paino ”jälkeen” kuvissa 68 kg. Muutos on melkoinen! 😉

sivupose-ennen-blursivupose-jälkeen-blur

tuplahaukka edestä-ennen-blurtuplahaukka edestä-jälkeen-blur

Asiakkaani ajatuksia dieetin etenemisestä:

”Dieetti on kulkenut alusta asti hyvin. Energiaa on riittänyt hyvin treenaamiseen, vaikka töissä käynkin. Huhtikuussa olin kipeänä viikon, mutta se ei menoa haitannut. Tuloksia on tullut hyvin ja viikko viikolta kunto menee eteenpäin, erottuvuutta ja kireyttä tulee kokoajan lisää. Salitreenin ohessa pelaan myös jalkapalloa, joten se on tukenut hyvin dieettiä. Pelipäivinä tosin täytyy tankata vähän enemmän hiilaria, ettei rupea paino putoamaan lihaksista ja että jaksaa pelata! :D. Dieettiä on nyt takana 2 kuukautta. Treeneissä alkaa jo huomata että mitä vähemmän rasvaa on kropassa ja mitä enemmän painoa lähtee, niin alkaa treenitkin tuntua raskaammalta. Olen ollut erittäin tyytyväinen dieettiin, niin ruokavalioon kuin treeniohjelmaankin.”

 

Vaikka kunto on kiristynyt silmissä, niin nälässä ei ole asiakkaani tarvinnut kitua. Dieetti aloitettiin päälle 2500 kcal (treenipäivinä melkein 3000 kcal) Ja tällä hetkellä mennään edelleen päälle 2200/2500 kcal. Syödä siis saa ja PITÄÄKIN, kunhan syö oikein! 😉

Tavoitteeseen sopivaa treeniä + oikeanlainen ruokavalio ja kovaa työtä, niin tulokset puhuvat puolestaan! Jos tarvitset opastusta oman kiristelysi kanssa, niin varaa aikasi ilmaiseen kartoitukseen ja aloitetaan projektisi vauhdikkaasti ammattilaisen opeilla!

Kommentoi

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.